Een moment geduld alstublieft Bijwerken km-stand Selecteer uw auto

Bekijk de services voor uw auto

Vul hier in vier eenvoudige stappen de gegevens van uw auto in om te kijken welke aanbiedingen en services we speciaal voor u en uw auto beschikbaar hebben!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Motor
{{selectedMonths.description}} Maanden maanden
{{selectedKm.description}} Km Km
{{model.saleDescription}}
    Apparatuur
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} maanden
      {{km.description}} Km

      Voer het kenteken of chassisnummer van uw auto in en ontdek de diensten en speciale aanbiedingen die voor uw auto beschikbaar zijn!

      *Voertuig niet gevonden Het ingegeven voertuig is niet van het merk Abarth. genericErrorMessage
      BEVESTIGEN

      Bekijk de services voor uw auto

      newCartoolLoggedUserAddCarMessage

      +
      {{labelNoDIG}}
      {{singleItem.vehicleName ? singleItem.vehicleName : singleItem.modelName}}
      {{singleItem.numberOfPlate}}

      Wilt u gegevens wijzigen?

      Let op! De ingangsdatum van de garantie ontbreekt!

      Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!

      We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.

      Neem contact op

      Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.

      Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!

      Kenteken of chassisnummer

      *Auto niet gevonden *Ingevoerde gegevens zijn van een auto die niet van een FCA-merk is. genericErrorMessage Waar vindt u het chassisnummer?
      Auto gevonden!
      Weet u het kenteken of chassisnummer niet?
      Klik hier!
      Voer het kenteken of chassisnummer in.
      Klik hier!

      Gegevens van uw auto

      {{selectedModel.saleDescription || 'Model'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} Tenaamstelling
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Motor
      {{selectedKm.description}} Km Km-stand Bijwerken km-stand
      Model
      Bouwjaar
      Brandstof
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      Motoren
      Km
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      De gegevens van uw auto worden opgehaald.

      • 1 Model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 Tenaamstelling {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 Motor {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      Wilt u gegevens wijzigen?

      Let op! De ingangsdatum van de garantie ontbreekt!

      Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!

      We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.

      Neem contact op

      Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.

      Bekijk de services voor uw auto

      Ga terug
      Selecteer model
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Model

        {{model.saleDescription}}

        Bekijk de services voor uw auto

        Ga terug
        Selecteer model
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Apparatuur
        {{equipment.description}}
          {{engine.description | limitTo: 28}} ... {{engine.Fuel.description}}

          Bekijk de services voor uw auto

          Ga terug
          Tenaamstelling
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Bouwjaar
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          Bekijk de services voor uw auto

          Ga terug
          Wat is de kilometerstand van de auto?
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Km
          Vergeet niet de gegevens bij te werken om de historie van uw auto bij te houden.

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Bekijk de services voor uw auto

          Ga terug
          Selecteer auto
          Bevestigen
          ... welcome
          Toegang tot myAbarth

          Ga naar uw persoonlijke zone en ontdek wat Abarth er voor u reserveert

          Toegang tot myAbarth

          Gebruik een van uw sociale media-accounts om in te loggen op MyAbarth.

          Registreer

          Wilt u nieuws, informatie en exclusieve aanbiedingen voor uw auto ontvangen?
          Registreer u nu op MyAbarth!

          MAAK ACCOUNT AAN
          Dealers {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Dealers

          Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!

          Zoek een dealer of werkplaats

          Klik op de kaart en zoek een dealer bij u in de buurt! ZOEK EEN DEALER

          Vraag om informatie of maak een afspraak

          Klantenservice

          Abarth

          Servicenummer

          Bel gratis* het Abarth-servicenummer 00800 222 784 00 voor informatie over onze producten en diensten.
          Gratis nummer, bereikbaar van maandag t/m en met vrijdag van 9.00-18.00 uur, uitgezonderd feestdagen en bijzondere omstandigheden.
          U kunt ook de toetsencombinatie 00800 Abarth 00 gebruiken.
           
          *Raadpleeg uw telefoonprovider voor informatie over de eventuele kosten voor mobiel bellen en/of bellen vanuit het buitenland.
          Bij aanschaf van uw nieuwe auto heeft u recht op vijf jaar fabrieksgarantie zonder kilometerbeperking. Deze gaat in op de dag dat de auto op uw naam wordt gezet (tenaamstellingsdatum) en omvat: 
          • 24 maanden garantie op alle eventuele fabricagefouten
          • 24 maanden garantie op de lak
          • 8 jaar garantie op doorroesten van de carrosserie van binnenuit
          Raadpleeg voor meer informatie over de voorwaarden, beperkingen en uitsluitingen het garantieboekje van uw auto.
          Op betaalde werkzaamheden bij een officiële Abarth dealer of erkende servicewerkplaats en door de dealer gemonteerde accessoires hebt u 24 maanden garantie zonder kilometerbeperking (m.u.v. slijtageonderdelen en verbruiksmaterialen).*
          Deze garantie omvat:
          • Vervanging of reparatie van defecte onderdelen of accessoires die bij eerdere werkzaamheden zijn gemonteerd
          • Arbeidsloon
          *Alleen indien u hiervan een factuur kunt overleggen.
          Voor auto’s geregistreerd voor 1 januari 2019 kunt u de fabrieksgarantie van 2 jaar uitbreiden met maximaal 5 jaar zonder kilometerlimiet en zonder eigen risico. Klik hier voor meer informatie.
          Nee. Volgens de Nederlandse wet heeft u alleen 'recht op een deugdelijk product'. Hoe lang een product mee moet gaan, hangt af van het soort product.  In principe kunt u ervan uitgaan dat de fabrieksgarantie u een ruimere dekking geeft dan de wettelijke garantie.
          Dat hangt af van de leeftijd, kilometerstand en onderhoudshistorie van uw auto. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice of raadpleeg uw dealer. 
          Daarvoor bestaan verschillende mogelijkheden.
          Globaal kunt u kiezen uit:
          • 2 jaar met 30.000 - 60.000 - 80.000 km
          • 3 jaar met 45.000 - 90.000 - 120.000 km
          • 4 jaar met 60.000 - 120.000 - 160.000 km
          • 5 jaar met 75.000 - 150.000 - 200.000 km
          Neem voor meer informatie over de voordelen, dekking en voorwaarden contact op met onze klantenservice of uw dealer of ga naar www.abarth.nl
          U kunt de Extra Garantie afsluiten zolang de fabrieksgarantie van 24 maanden nog niet is verlopen, uw auto nog niet meer dan 60.000 kilometer heeft gereden en het onderhoud is uitgevoerd volgens de door de fabrikant voorgeschreven onderhoudsrichtlijnen.
          De fabrieksgarantie biedt dekking voor de eerste twee jaar. Extra Garantie biedt dekking voor de periode daarna, met een duur van maximaal 5 jaar. Zo kunt u in totaal 7 jaar zorgeloos van uw auto genieten.
          Mopar® Vehicle Protection biedt u diverse door FCA Netherlands B.V. goedgekeurde garantie- en onderhoudsservices die u de zekerheid geven dat uw auto de zorg en aandacht krijgt die hij verdient. U kunt er daarbij op vertrouwen dat:
          • Alle werkzaamheden aan uw auto worden uitgevoerd door speciaal door FCA opgeleide monteurs
          • Uitsluitend originele onderdelen worden gebruikt
          • Uitsluitend wordt gewerkt met de juiste gereedschappen en testapparatuur
          E.H.B.A., Eerste Hulp Bij Autopech, is onze eigen pechservice waarop u 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt rekenen. Voor slechts € 44,95 per jaar bieden wij u de ServicePlus Pas aan die u dag en nacht in heel Europa verzekert van snelle en vakkundige hulp. Bovendien biedt de Service Plus Pas een aantal extra services.
          Klik hier voor meer informatie.
          De ServicePlus Pas geeft u, in heel Europa, recht op hulp in het geval van:
          • Autopech
          • Uitval van de bestuurder
          • Lekke band
          • Tanken van de verkeerde brandstof
          • Lege accu
          • Verloren of gebroken autosleutel
          • Ruitbreuk
          Daarnaast hebt u onder voorwaarden recht op een aantal extra services, waaronder bandreparatie, ruitreparatie, lampjes vervangen, vloeistoffen bijvullen en gratis APk bij onderhoud.

          Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.
          Als uw auto niet kan worden gerepareerd binnen de door FCA vastgestelde reparatietijd van 4 uur, kunt u voor een periode van maximaal vier werkdagen de beschikking krijgen over een vervangende auto totdat uw eigen auto gereed is. U betaalt alleen de brandstof.
          Natuurlijk. Als de garantietermijn voor uw auto is verlopen, kunt u bij de merkdealer of erkende servicewerkplaats tegen vergoeding een vervangende auto vragen ter overbrugging van de periode totdat uw eigen auto is gerepareerd.
          Ja, zowel bij de 2-jarige fabrieksgarantie als de 5-jarige fabrieksgarantie heeft u recht op pechhulp in heel Europa.

          Indien u de 2-jarige fabrieksgarantie heeft uitgebreid met Extra Garantie, is gedurende de looptijd van deze extra garantie pechhulp binnen heel Europa ook inbegrepen.
          Alle informatie over onderhoudsintervallen en de daaraan verbonden kilometerlimieten vindt u in het instructieboekje van uw auto. Let erop dat u alle beurten strikt volgens het daarin vermelde onderhoudsschema laat uitvoeren. 
          Voor auto's jonger dan 5 jaar biedt Mopar® Vehicle Protection het Easy Care-onderhoudsprogramma met een variabele looptijd en kilometerlimiet aan.
          Voor auto's ouder dan 5 jaar is er het Original Care-programma.
          Meer informatie over onze onderhoudsprogramma's vindt u hier.
          Wij adviseren alle onderhoud aan uw auto te laten uitvoeren bij een dealer of erkende servicewerkplaats.
          Mocht u een beurt bij een ander garagebedrijf laten uitvoeren, bewaar dan altijd de rekening.
          Dat hangt af van de leeftijd, kilometerstand en onderhoudshistorie van uw auto. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice of raadpleeg uw dealer.
          Dat hangt af van het model en type van uw auto, de kilometerstand en de looptijd van het programma dat u kiest.
          Neem voor meer informatie over de voordelen, dekking en voorwaarden contact op met onze klantenservice of uw dealer of check de website.
          U kunt een Easy Care-onderhoudsprogramma afsluiten als u auto niet ouder is dan 5 jaar. Hebt u een oudere auto, dan kunt u gebruikmaken van het Original Care-programma. 
          Op onze site vindt u een overzicht van de belangrijkste voordelen van Easy Care.
          Neem voor meer informatie over de dekking en voorwaarden contact op met onze klantenservice of uw dealer.
          Mopar® Vehicle Protection biedt u diverse door FCA Netherlands B.V. goedgekeurde garantie- en onderhoudsservices die u de zekerheid geven dat uw auto de zorg en aandacht krijgt die hij verdient. U kunt er daarbij op vertrouwen dat:
          • Alle werkzaamheden aan uw auto worden uitgevoerd door speciaal door FCA opgeleide monteurs
          • Uitsluitend originele onderdelen worden gebruikt
          • Uitsluitend wordt gewerkt met de juiste gereedschappen en testapparatuur
          Uconnect™is een zogeheten infotainmentsysteem of multimediasysteem. In dit systeem zijn alle audio-, communicatie- en navigatiefuncties van uw auto samengebracht.
          Deze functies kunt u bedienen via het touchscreen in het dashboard, de toetsen op het stuurwiel of spraakcommando's. In sommige auto's bevindt zich op de tunnelconsole naast de bestuurdersstoel nog een multifunctionele draai/drukknop.
          Het gehele systeem is zo ontworpen dat u alle functies op een begrijpelijke, vanzelfsprekende manier kunt vinden en gebruiken, zodat uw aandacht niet onnodig van het verkeer wordt afgeleid.
          Ga naar SETTINGS en selecteer de taal die u wilt instellen.
          Voor het updaten van het navigatiesysteem heeft FCA een speciale site ontwikkeld: maps.mopar.eu. Nadat u hier een account hebt aangemaakt en uw auto hebt geregistreerd, kunt u eenvoudig nagaan welke nieuwe kaarten er voor uw navigatiesysteem beschikbaar zijn.
          Dat kan, mits uw telefoon wordt ondersteund. Of dat het geval is, kunt u hier controleren.
          • Schakel Bluetooth op uw telefoon in
          • Druk op de knop PHONE bij het Uconnect™-scherm op het dashboard
          • Als er nog geen telefoon is gekoppeld, verschijnt er een venster waarin u wordt gevraagd of u een telefoon wilt koppelen
          • Selecteer YES en zoek uw telefoon in de lijst met gevonden Bluetooth-apparaten
          • Mogelijk wordt u gevraagd een pincode in te voeren: voer een code in en voer daarna dezelfde code in op uw telefoon
          • Het is mogelijk meerdere telefoons aan het Uconnect™-systeem te koppelen door op SETTINGS te drukken en vervolgens ADD DEVICE te selecteren.
          • Volg daarna de stappen op het scherm.
          • Na de laatste stap wordt u verzocht alle stappen te bevestigen om de verbinding tot stand te brengen. Klik op YES om te bevestigen.
          Na een update van het besturingssysteem van uw telefoon moet deze opnieuw aan het Uconnect™-systeem worden gekoppeld. Eerst moet u echter de huidige verbinding verwijderen:
          Verwijder uw telefoon uit de lijst met gekoppelde apparaten op het Uconnect™-systeem
          Verwijder het Uconnect™-systeem uit de lijst met gekoppelde apparaten op uw telefoon
          Wanneer u uw telefoon eenmaal aan het Uconnect™-systeem van uw auto hebt gekoppeld, maakt hij in principe voortaan automatisch verbinding zodra u het contact aanzet.
          Wanneer dit niet het geval is, kunt u de verbinding als volgt handmatig herstellen:
          Druk op de knop APPS bij het Uconnect™-scherm op het dashboard
          Selecteer SETTINGS en BLUETOOTH
          Selecteer PHONE/BLUETOOTH op het scherm
          Selecteer COORDINATED PHONES of AUDIO LINKS op het scherm
          Selecteer uw telefoon in de lijst
          Druk op CONNECT
          Mogelijk is de functie die dit toestaat in uw telefoon uitgeschakeld. Controleer bij de instellingen van uw telefoon of dit het geval is en schakel de functie voor automatisch verbinden zo nodig in.
          Het kan ook zijn dat er een ander apparaat in de auto aanwezig is dat hoger staat op de lijst met gekoppelde Bluetooth-apparaten. In dat geval maakt Uconnect™ bij het inschakelen van het contact automatisch verbinding met dit apparaat en niet met uw telefoon.
          Als er meerdere apparaten aan het Uconnect™-systeem zijn gekoppeld, maakt het systeem verbinding met het apparaat dat het hoogste staat op de lijst met gekoppelde Bluetooth-apparaten. Dit is altijd het apparaat dat het laatst aan de lijst is toegevoegd.
          Nee, met deze knop op het stuurwiel kunt u alleen de spraakbediening voor de RADIO- en MEDIA-functies activeren.
          De spraakbediening voor de telefoon kunt u activeren met de knop PHONE, die zich eveneens op het stuurwiel bevindt.
          Na het aansluiten van het apparaat met de muziek die u wilt afspelen heeft het spraakbedieningssysteem enige tijd nodig om alle bestanden te synchroniseren.
          Hoelang dat duurt is afhankelijk van de hoeveelheid muziek die moet worden geladen.
          Om te bellen met behulp van spraakcommando's, doet u het volgende:
          • Druk op de knop PHONE op het stuurwiel om toegang te krijgen tot de telefooncommando's
          • Wacht een paar seconden om het systeem de tijd te geven het telefoonboek te laden
          Als uw telefoonboek meer dan 1000 contacten bevat, kunt u deze functie niet gebruiken.
          De nauwkeurigheid van spraakherkenning is afhankelijk van verschillende factoren, zoals achtergrondgeluid, accent van de spreker en de beschikbare opdrachten. Hierdoor kan het voorkomen dat het systeem zo nu en dan een commando verkeerd interpreteert en iets anders doet dan u zegt. 
          Uconnect™ LIVE is een portal die u via het touchscreen van het Uconnect™-systeem toegang biedt tot een groot aantal handige apps. De functies en grafische vormgeving van deze apps zijn speciaal afgestemd op veilig gebruik in de auto.
          Om Uconnect™ LIVE te kunnen gebruiken moet u het eerst vanuit de Google Play Store of Apple App Store downloaden en op uw smartphone installeren. Nadat uw smartphone met het Uconnect™-systeem verbinding heeft gemaakt en u bent ingelogd, hebt u toegang tot alle beschikbare diensten.
          Het aantal LIVE-services is heel groot en het aanbod verandert continu.
          Voor sommige apps moet u een speciale account aanmaken (Twitter) of een betaald abonnement nemen (Deezer Premium).
          Tot het huidige aanbod behoren onder andere:
          • my:Car
          • eco:Drive
          • Alfa Performance
          • Jeep Skills
          • Abarth Telemetry
          • Efficient Drive
          • Uconnect™ for Twitter
          • Deezer
          • TuneIn
          • Reuters
          • TomTom LIVE (alleen voor Uconnect™-systemen met navigatie)
          • Fiat 500X
          • Fiat 500L
          • De nieuwe Fiat 500
          • Fiat 500S
          • Fiat Tipo Hatchback
          • Fiat Tipo Stationwagon
          • De nieuwe Fiat Doblò
          • Abarth 595
          • Alfa Romeo Giulia
          • Alfa Romeo Stelvio
          • De nieuwe Alfa Romeo Giulietta
          • De nieuwe Alfa Romeo Mito
          • Jeep® Renegade
          • De nieuwe Jeep Compass
          • De nieuwe Lancia Ypsilon

          De volgende Uconnect™-systemen ondersteunen LIVE-services:
          • Uconnect 7" HD Nav LIVE
          • Uconnect 7" HD LIVE
          • Uconnect 6.5" Radio Nav LIVE
          • Uconnect 5" Radio LIVE
          • Uconnect 5" Radio Nav LIVE
          • Download de Uconnect™ LIVE-app vanuit de Google Play Store of Apple App Store
          • Koppel uw telefoon via Bluetooth met het Uconnect™-systeem en open de app
          • Druk op de knop APPS: er verschijnt een lijst met apps voor de beschikbare diensten
          • Gedetailleerde aanwijzingen vindt u in de installatiegids die u hier kunt downloaden.
          Uconnect™ LIVE-services zijn beschikbaar in de volgende landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Slovenië, Roemenië, Bulgarije, Griekenland, Cyprus en Malta.
          De toegang tot internet vanuit uw auto via Uconnect™ LIVE verloopt via de mobiele databundel van uw smartphone. Uw telefoon moet daarom via Bluetooth met het Uconnect™-systeem zijn verbonden.
          De apps verbruiken over het algemeen veel data en wanneer u gebruikmaakt van roaming in het buitenland, gaat dit gepaard met extra kosten. Bij uw telefoonprovider kunt u informeren welke tarieven er hiervoor in rekening worden gebracht.
          De meeste providers hebben ook speciale buitenlandbundels die u tijdelijk kunt inschakelen.
          De meeste Uconnect™ LIVE-services zijn gratis. U betaalt alleen voor de kosten van mobiel dataverkeer.
          Voor sommige apps moet u wel een speciale account aanmaken (Twitter) of een betaald abonnement nemen (Deezer Premium).
          De telefoon waarmee Uconnect™ LIVE wordt geactiveerd, wordt geregistreerd als Master.
          Via deze telefoon kunt u bij de optie FRIENDS drie anderen uitnodigen voor toegang tot de LIVE-services, direct via uw toestel of via uw persoonlijke omgeving op DriveUconnect.eu.
          Degenen die u uitnodigt ontvangen een e-mail waarin staat dat ze als gastgebruiker toegang krijgen tot Uconnect™ LIVE in uw auto.
          Gelijktijdig gebruik van de LIVE-services is echter niet mogelijk: slechts één gebruiker tegelijk kan van de diensten gebruikmaken.
          Via de Master-telefoon kunt u gastgebruikers ook weer verwijderen, maar ze kunnen ook zelf hun account uit de lijst wissen.
          Waarschijnlijk staat de telefoon van de vorige eigenaar nog als Master in het systeem. Om deze te laten verwijderen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice

          Eventuele vervaldatums van de diensten kunt u opzoeken in de Uconnect™ LIVE-app zelf of in uw persoonlijke omgeving op DriveUconnect.eu.

          Het systeem laat u via meldingen op het Uconnect™-scherm weten wanneer er updates beschikbaar zijn.
          Wanneer zo'n melding verschijnt, kunt u de updates direct downloaden of aangeven dat u dit op een later tijdstip wilt doen, net als op uw smartphone.
          Zolang u de update nog niet hebt geïnstalleerd, verschijnt de update-melding telkens weer na het opnieuw opstarten van het systeem.
          Kritieke updates worden automatisch gedownload zodra het systeem verbinding maakt met internet. In alle andere gevallen moet u de updates handmatig uitvoeren.
          Ja dat kan. U kunt updates downloaden via elke internetverbinding, dus ook via Wi-Fi en hotspots.
          De omvang van de download staat altijd in het installatiebericht vermeld.
          De Text-to-Speech-functie voor spraaksynthese ondersteunt slechts één taal tegelijk.
          Deze taal kunt u eventueel wijzigen via het menu SETTINGS (instellingen).
          Voor meertalige apps zoals Reuters leest het systeem alleen de teksten voor die zijn geschreven in de ingestelde taal.
          Ja, natuurlijk. Alle standaardfuncties kunt met spraakcommando's bedienen.
          De volgende systemen bieden specifieke ondersteuning voor spraakbediening:
          • Uconnect 6.5" Radio Nav LIVE
          • Uconnect 5" Radio LIVE
          • Uconnect 5" Radio Nav LIVE.
          Uconnect™ LIVE is sinds 2015 voor bepaalde modellen en markten beschikbaar.
          Bij aanschaf van een nieuwe auto met Uconnect™ LIVE ontvangt u een e-mail waarin staat uitgelegd hoe u het systeem kunt activeren en de beschikbare diensten kunt gebruiken.
          Als uw smartphone Uconnect™ LIVE ondersteunt, kunt u de app gratis downloaden vanuit de Google Play Store of Apple App Store in de volgende landen:
          Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Slovenië, Roemenië, Bulgarije, Griekenland, Cyprus en Malta.
          Uconnect™ LIVE wordt ondersteund door smartphones die voldoen aan de volgende minimum vereisten:
          Bluetooth 2.1 of hoger + EDR
          Android-toestellen: besturingssysteem Android 4.0 of hoger
          Aanbevolen schermresoluties: 480x800, 540x960, 720x1280 en 1080x1920.
          iPhones: besturingssysteem iOS 7.0 of hoger.
          Aanbevolen schermresoluties: 640x960, 640x1136, 750x1334 en 1080x1920.
          Dat is eenvoudig: ga naar SETTINGS (instellingen) en pas de taal aan zoals u dat voor al uw andere apps zou doen.
          my:Car geeft het brandstofniveau weer op basis van de laatste rit waarbij uw smartphone op het Uconnect™-systeem was aangesloten. De gegevens van uw auto en de app worden gesynchroniseerd wanneer u het contact uitzet en daarbij voorzien van de datum en het tijdstip waarop ze worden overgedragen.
          Als u bij uw laatste rit niet op het Uconnect™-systeem aangesloten bent geweest, zijn de gegevens in my:Car nog niet bijgewerkt met de reële gegevens.
          Om verwarring te voorkomen, staat naast de weergegeven waarden altijd de datum van de analyse vermeld, zowel bij de webversie en als op de mobiele app.
          Alle USB-sticks met een geheugen van 64 GB of minder.
          Blue&Me is een multimediaplatform voor de auto waarmee u onderweg kunt bellen, sms-berichten lezen, muziek selecteren en het navigatiesysteem bedienen.
          Veilig handsfree, zonder uw handen van het stuur te hoeven halen.
          Het systeem, dat vaak aanwezig is op modellen die nog geen Uconnect™ hebben, is alleen te gebruiken in combinatie met een ondersteunde telefoon.
          In dat geval kunt u bij uw dealer een duplicaatcode aanvragen die binnen een week wordt opgestuurd.
          Neem een legitimatiebewijs en het kentekenbewijs van uw auto mee.
          Aan deze dienst zijn kosten verbonden.
          Geen probleem! Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor hulp bij pech onderweg.
          Bel het gratis* servicenummer 00 800 222 784 00, dat bereikbaar is vanuit heel Europa.

          * Raadpleeg uw telefoonprovider voor informatie over de eventuele kosten voor mobiel bellen en/of bellen vanuit het buitenland.
          Een terugroepactie is een campagne waarbij de fabrikant modellen van een bepaald type of bouwjaar terugroept naar de dealer om deze auto's op een specifiek onderdeel te laten controleren en zo nodig te laten aanpassen om de veiligheid en betrouwbaarheid ervan te kunnen blijven garanderen.
          Wanneer een terugroepactie voor uw auto van toepassing is, krijgt u hierover een brief waarin alles staat wat u moet weten.
          Zodra u een brief over een terugroepactie ontvangt, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met uw dealer of erkende servicewerkplaats om een afspraak te maken voor het laten nakijken van uw auto.
          Een overzicht van alle dealers en erkende servicewerkplaatsen vindt u hier.
          Wanneer u belt voor het maken van een afspraak, zorg dan dat u het chassisnummer van uw auto bij de hand hebt. U vindt dit nummer op het kentekenbewijs.
          Nee. Aan terugroepacties zijn vanzelfsprekend geen kosten verbonden.
          Dat hangt ervan af hoelang u uw auto kwijt bent.
          Bij het maken van de afspraak kan de receptionist u precies vertellen hoelang het nakijken en eventueel aanpassen van uw auto duurt en of u een vervangende auto kunt krijgen.
          Om erachter te komen of er momenteel terugroepacties voor uw auto lopen, kunt u bellen met ons servicenummer 00 800 222 784 00 of contact opnemen met uw dealer of erkende servicewerkplaats.
          Zorg dat u het chassisnummer van uw auto bij de hand hebt. Dit nummer vindt u op het kentekenbewijs.

          Als de auto waarvoor de terugroepactie geldt niet meer van u is, zou u ons helpen dit aan ons door te geven via
          Customercare.holland@fcagroup.com

          Wij bedanken u bij voorbaat voor uw medewerking.

          Mopar® Vehicle Protection biedt u diverse door FCA Netherlands B.V. goedgekeurde garantie- en onderhoudsservices die u de zekerheid geven dat uw auto de zorg en aandacht krijgt die hij verdient. U kunt er daarbij op vertrouwen dat:
          • Alle werkzaamheden aan uw auto worden uitgevoerd door speciaal door FCA opgeleide monteurs
          • Uitsluitend originele onderdelen worden gebruikt
          • Uitsluitend wordt gewerkt met de juiste gereedschappen en testapparatuur
          Dat is heel eenvoudig: Niemand kent uw auto zo goed als degene die hem heeft ontworpen en gebouwd.
          Originele onderdelen komen voort uit de ontwikkeling van innovatieve technologieën en een constant streven naar kwaliteitsverbetering.
          Om de betrouwbaarheid, het comfort, de prestaties en de veiligheid van uw auto te waarborgen, worden onze onderdelen bovendien onderworpen aan rigoureuze testprogramma's, vanaf de ontwikkelingsfase tot het moment dat ze fabriek verlaten.

          Ja, u kunt banden met een verschillende snelheidsindex op uw auto laten monteren.
          Zolang ze maar zelfde maat hebben en de snelheidsindex minimaal overeenkomt met hetgeen door de fabrikant voor uw auto is voorgeschreven.

          Dat hangt ervan af of de maat van de banden die u wilt laten monteren voor uw auto is goedgekeurd. Voor informatie over de bandenmaten die voor uw auto geschikt zijn, kunt u contact opnemen met uw dealer. 
          De aanduiding 'M+S' op de zijkant van een band staat voor 'Mud & Snow' (modder en sneeuw). Vaak zijn deze banden geschikt voor gebruik in winterse omstandigheden, maar dat hoeft niet altijd. De aanduiding M+S komt zelfs voor op zomerbanden. Een winterband
          is herkenbaar aan het sneeuwvloksymbool: een berg met drie pieken met daarin een sneeuwkristal. Dit symbool geeft aan dat de band meer grip biedt op besneeuwde wegen en staat ook op vierseizoenenbanden (die ook vaak 'all weather'- of 'all season'-banden worden genoemd).
          Alle informatie over het gebruik van de Fix&Go-bandenreparatieset vindt u in het instructieboekje van uw auto. Lees in elk geval altijd eerst de aanwijzingen op de compressor van de set zelf voordat u deze gebruikt!
          Het complete accessoireaanbod vindt u op deze website onder ACCESSOIRES.

          Wanneer u uw auto registreert op uw persoonlijke omgeving, vindt u daar ook een aanbod met speciale aanbiedingen.
          Omdat het belangrijk is uw auto toe te vertrouwen aan degenen die hem tot in het kleinste detail kennen.
          Originele accessoires zijn optimaal afgestemd op alle mechanische en elektronische onderdelen van uw auto.
          Ze worden onderworpen aan nauwgezette controles om u een maximum aan stijl, comfort, prestaties en veiligheid te garanderen, ook op lange termijn.

          Download het instructieboekje

          Het instructieboekje van uw auto is ook als PDF-bestand beschikbaar. Download het hier, zodat u het altijd op uw computer, smartphone en tablet bij de hand hebt!