ABARTH & SCHORPIOEN WORDEN ÉÉN

De schorpioen zit al in ons beeldmerk. En staat voor ons symbool vanwege zijn bekende eigenschappen; klein, snel en krachtig. Maar met de introductie van de Scorpion Skin Edition zijn we één geworden.

De huid van een schorpioen gloeit op in het donker. Omdat een schorpioen zestien keer in zijn leven vervelt, kunnen we het verwerken in een speciale lak. Met als resultaat: een unieke lichtgevende striping. Zo komen performance, vakmanschap en technische innovatie op een sensationele manier samen.

BEKIJK DE VIDEO

Design van kunstenaar Pablo Lücker

Kent u Pablo Lücker al? Een rijzende ster in het land van de moderne kunst. De creatieve Roermondenaar studeerde aan de Design Academy in Eindhoven en heeft het ontwerp voor de striping van de Scorpion Skin Edition gemaakt. Met zijn unieke ‘signature style’ heeft hij elementen van Abarth’s rijke geschiedenis tot leven gebracht.

BEKIJK HET INTERVIEW

Opbrengst Scorpion Skin Edition naar KWF

Abarth’s oprichter Carlo Abarth is aan kanker overleden in 1979. Wist u dat er momenteel een aantal klinische studies lopen om te kijken of het gif van de schorpioen gebruikt kan worden in de bestrijding tegen kanker. Daarom gaan we de Scorpion Skin Edition in oktober veilen en schenken we de opbrengst aan KWF Kankerbestrijding.

ONE-OFF ABARTH DIE VAN U KAN ZIJN.

Deze unieke Abarth wordt geveild en de opbrengst gaat naar KWF Kankerbestrijding. Ook ú kunt een bod doen. Eenvoudig bij uw dealer. Een unieke kans. De hoogste bieders worden uitgenodigd voor de finale veiling tijdens de Life After Football Award Night 2018. Meld u aan of laat uw nummer achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Meld u hier aan