ABARTH & SCHORPIOEN WORDEN ÉÉN

De schorpioen zit al in ons beeldmerk. En staat voor ons symbool vanwege zijn bekende eigenschappen; klein, snel en krachtig. Maar met de introductie van de Scorpion Skin Edition zijn we één geworden.

De huid van een schorpioen gloeit op in het donker. Omdat een schorpioen zestien keer in zijn leven vervelt, kunnen we het verwerken in een speciale lak. Met als resultaat: een unieke lichtgevende striping. Zo komen performance, vakmanschap en technische innovatie op een sensationele manier samen.

BEKIJK DE VIDEO

Design van kunstenaar Pablo Lücker

Kent u Pablo Lücker al? Een rijzende ster in het land van de moderne kunst. De creatieve Roermondenaar studeerde aan de Design Academy in Eindhoven en heeft het ontwerp voor de striping van de Scorpion Skin Edition gemaakt. Met zijn unieke ‘signature style’ heeft hij elementen van Abarth’s rijke geschiedenis tot leven gebracht.

Opbrengst Scorpion Skin Edition naar KWF

Abarth’s oprichter Carlo Abarth is aan kanker overleden in 1979. Wist u dat er momenteel een aantal klinische studies lopen om te kijken of het gif van de schorpioen gebruikt kan worden in de bestrijding tegen kanker. Daarom gaan we de Scorpion Skin Edition in oktober veilen en schenken we de opbrengst aan KWF Kankerbestrijding.

Blijf op de hoogte

Bent u nieuwsgierig naar de veiling van de Scorpion Skin Edition of wilt u op de hoogte blijven van Abarth’s komende activiteiten? Laat uw gegevens achter en we informeren u graag over het laatste nieuws.

BLIJF OP DE HOOGTE